Najprostszy przepis na Chili con carne

Cześć!
Przedstawiam wam mój przepis na Chili con carne (troszkę w mojej interpretacji). Dla mnie jest to danie naprawdę łatwe, szybkie i sycące. Szczypiorek robi tutaj furorę:). Mam nadzieję że komuś przypadnie do gustu. Smacznego!



Składniki:


2 torebki brązowego ryżu
olej kokosowy
250 g mielonej łopatki wieprzowej
400g pomidorów krojonych

200g fasoli czerwonej konserwowej
200g kukurydzy konserwowej
szczypiorek
2 łyżki papryki słodkiej
szczypta pieprzu cayenne
pół łyżeczki kminku mielonego
sól
pieprz

Sposób przygotowania:


  1. Do osolonej i gotującej się wody wrzucamy ryż.
  2. Na rozgrzaną patelnię z olejem kokosowym wrzucamy mięso i czekamy aż się przysmaży i ładnie zarumieni (średni ogień).
  3. Dodajemy wszystkie przyprawy i staramy się fajnie wszystko wymieszać.
  4. Wrzucamy pomidory i czekamy aż sos zgęstnieje i pomidorki zaczną się rozpadać. W tym czasie możemy pokroić szczypiorek, którym posypiemy całe danie.
  5. Na koniec dodajemy fasolę i kukurydzę. Jeszcze chwilę trzymamy na ogniu. Jeżeli sos wyszedł za gęsty, śmiało możecie dolać odrobinę wody :)
  6. Ryż odcedzamy i możemy nakładać :)

Komentarze

  1. Wygląda na zdjęciu pysznie, więc spróbowałam zrobić i aż nie wierzyłam, że z tym szczypiorkiem to będzie takie pyszne! szczerze polecam, mała zmiana a zupełnie nowe smaki :) Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kluski ziemniaczane po kujawsku

Wegetariańskie kotlety z twarogiem

Fit makaron z indykiem i fasolką szparagową